Нова тенис комуникационна кампания

КОМУНИКАЦИОННА КАМПАНИЯ СЪС ЗВЕЗДИ ОТ ТЕНИСА

Peugeot Tennis

PEUGEOT отново демонстрира отдадеността си на тениса с комуникационна кампания за 2019 г., фокусирана върху бъдещето на Марката. Новата кампания показва стратегията на PEUGEOT да се пренесе в нова автомобилна ера на фона на преминаването към друг вид енергия.

Кампанията ще бъде представена за първия турнир от Големия шлем за тази година. Два филма представят двама от 9-те посланика тенисисти на PEUGEOT, въплъщаващи ценностите на Марката за визия, строги стандарти и емоция.

Александър Зверев, немският играч, който в момента е номер 4 в света и спечели Nitto ATP Finals, е свързан с бъдещия PEUGEOT 508 SW PLUG-IN HYBRID. Люка Пуй, френският играч, който е номер две, е свързан със седана PEUGEOT 508 PLUG-IN HYBRID.

Двата филма бяха заснети в Лондон и са продуцирани от агенция Уили Биймън. Те правят паралел между миналото на PEUGEOT и играчите и тяхното вълнуващо бъдеще. Александър Зверев и Люка Пуй използват предишните си преживявания и ги засилват с творчески бекхенд, за да изградят иновативно бъдеще.

PEUGEOT 508 и 508 SW PLUG-IN HYBRID бяха представени на Автомобилния салон в Париж през октомври 2018 г. и ще бъдат пуснати в продажба през есента на 2019 г. Новите plug-in хибридни двигатели са ясна демонстрация на визията на PEUGEOT за неограничено, вълнуващо и още по-ефективно шофиране. Предоставяйки на водачите лесна за използване технология, те въплъщават контролирана иновация, целяща да осигури по-силни усещания зад волана.

Независимо дали в света на тениса или на автомобилите, бъдещето на PEUGEOT изглежда впечатляващо!

Люка Пуй

i

Александър Зверев

i