АКТУАЛНА ИНФОРМАЦИЯ (COVID-19) - ВИЖТЕ ПОВЕЧЕ

Motion & e-Motion: отражение на електрификацията на моделите

PEUGEOT се електрифицира през 2019 г. и променя слогана си

Peugeot e-Motion

Въведен през 2010 г., за да отбележи 200-та годишнина на Марката, слоганът MOTION & EMOTION подчерта позицията на PEUGEOT по въпросите на автомобилната индустрия и по новите решения за мобилност, както по отношение на продуктите, така и на услугите. Посланието засилва алхимията в работата на инженерите и дизайнерите, която характеризира марката от 1810 г. насам, и изразява идеята, че за PEUGEOT емоцията винаги ще остане същността на преживяването зад волана.

Добавянето на електрическо „e“ със зелен и син двуцветен блясък сега символизира позицията на Марката по основите предизвикателства на енергийния преход. MOTION & e-MOTION вече подписа комуникационните кампании на концептуалния модел PEUGEOT e-Legend и технологията PHEV, внедрена в края на годината при PEUGEOT 3008, 508 седан и 508 SW. След Автомобилния салон в Женева новият слоган ще бъде въведен във всяка държава и във всяко изявление на Марката: реклами, печатни материали, търговски изложения, точки на продажба и пакшотове за всички телевизионни и видеокампании.

PEUGEOT се електрифицира през 2019 г. и променя слогана си

Peugeot e-Motion

Въведен през 2010 г., за да отбележи 200-та годишнина на Марката, слоганът MOTION & EMOTION подчерта позицията на PEUGEOT по въпросите на автомобилната индустрия и по новите решения за мобилност, както по отношение на продуктите, така и на услугите. Посланието засилва алхимията в работата на инженерите и дизайнерите, която характеризира марката от 1810 г. насам, и изразява идеята, че за PEUGEOT емоцията винаги ще остане същността на преживяването зад волана.

Добавянето на електрическо „e“ със зелен и син двуцветен блясък сега символизира позицията на Марката по основите предизвикателства на енергийния преход. MOTION & e-MOTION вече подписа комуникационните кампании на концептуалния модел PEUGEOT e-Legend и технологията PHEV, внедрена в края на годината при PEUGEOT 3008, 508 седан и 508 SW. След Автомобилния салон в Женева новият слоган ще бъде въведен във всяка държава и във всяко изявление на Марката: реклами, печатни материали, търговски изложения, точки на продажба и пакшотове за всички телевизионни и видеокампании.

Peugeot Lion

Посланикът на PEUGEOT също се променя, за да подкрепи този нов етап за Марката. Създаден от дизайнерите на PEUGEOT Design Lab за ознаменуване на 160-тата годишнина на емблемата на PEUGEOT, лъв с огромни размери, символизиращ гордостта, силата и превъзходството на Марката, беше представен на щанда на PEUGEOT в Женева през 2018 г. В Женева през 2019 г. лъвът ще оживее със зелени и сини двуцветни светлинни ефекти и отражения по плавните му, изваяни повърхности. Марката проектира себе си в ерата на енергийния преход и електрификацията на нейната емблема го демонстрира още веднъж.
С този нов слоган и 208-годишна история PEUGEOT продължава да се развива с увереност и спокойствие: удоволствието и емоцията при шофиране продължават да бъдат същността на новото, електрифицирано изживяване зад волана.

Peugeot Lion

Посланикът на PEUGEOT също се променя, за да подкрепи този нов етап за Марката. Създаден от дизайнерите на PEUGEOT Design Lab за ознаменуване на 160-тата годишнина на емблемата на PEUGEOT, лъв с огромни размери, символизиращ гордостта, силата и превъзходството на Марката, беше представен на щанда на PEUGEOT в Женева през 2018 г. В Женева през 2019 г. лъвът ще оживее със зелени и сини двуцветни светлинни ефекти и отражения по плавните му, изваяни повърхности. Марката проектира себе си в ерата на енергийния преход и електрификацията на нейната емблема го демонстрира още веднъж.
С този нов слоган и 208-годишна история PEUGEOT продължава да се развива с увереност и спокойствие: удоволствието и емоцията при шофиране продължават да бъдат същността на новото, електрифицирано изживяване зад волана.