PLUG-IN HYBRID TЕХНОЛОГИЯ

/image/52/8/peugeot-gamme-phev-1809pb-001.490528.jpg
/image/52/8/peugeot-gamme-phev-1809pb-001.490528.jpg

Като първо сигурно доказателство за едно спокойно и по-приятно бъдеще за своите клиенти, PEUGEOT представя своята гама PLUG-IN HYBRID.

PLUG-IN HYBRID ТЕХНОЛОГИЯ

 Електродвигателите на HYBRID и HYBRID4 са свързани с двигатели с въртешно горене, съчетавайки най-съвременните технологии. Комбинират се лесно и са 100% удобни за потребителя.

/image/53/3/peugeot-hybrid-1809tech-314.490533.jpg

БЕНЗИНОВ ДВИГАТЕЛ

Двигателят 1.6л. PureTech е адаптиран именно чрез добавяне на стартер-алтернатор и на специфична охлаждаща система. Той достига до 180  к.с. на HYBRID и 225 к.с. на HYBRID4.

НОВА ЕЛЕКТРИЧЕСКА АВТОМАТИЧНА СКОРОСТНА КУТИЯ

Двигателят PureTech работи в комбинация с новата автоматична 8-скоростна кутия e-EAT8 (Electric Efficient Automatic Transmission - 8 speeds)  уникална за двигателите PEUGEOT PLUG-IN HYBRID.

С тази скоростна кутия електрическият двигател може да осигури 110 к.с./80 кВт на предната ос.

Електрически заден мост

При версиите HYBRID4  задната ос е оборудвана с UPS,  електрически двигател с мощност 110 к.с./80 кВт и редуктор, осигуряващ капацитет за задвижване на четири колела. Той е интегриран без никакво въздействие върху обема на автомобила.

Литиево-йонна батерия

Автомобилът разполага с високоволтова литиево-йонна батерия (300 Вт) разположена под седалките на ред 2 и на двете версии: HYBRID и HYBRID4.

Батерията има капацитет между 11.8 кВч (HYBRID) и 13.2 кВч (HYBRID4)  - сред най-добрите на пазара. Този капацитет осигурява 100% електрически режим по време на шофиране, до 50 WLTP километра(2) (60 NEDC километра(1)).

За да извлечете максимална полза от използването в тих режим, режимът по подразбиране ще бъде Zero Emissions, в случай, че батерията има достатъчен заряд. Възможно е да достигнете до 135 км/ч  в електрически режим преди стартирането на двигателя с вътрешно горене.

/image/52/9/peugeot-3008phev-hy4-1809tech-317.490529.jpg

ЕФИКАСНИ ХАРАКТЕРИСТИКИ ЗА ОБНОВЕНО УДОВОЛСТВИЕ

/image/53/0/peugeot-508phev-1809pb-306.490530.jpg

Новата функция Break

Водачът може да избере да активира новата функция Break, която позволява на автомобила да се забави без шофьорът да натиска спирачния педал. Тази функция служи за спиране на двигателя и може да презарежда акумулатора, например когато автомобилът се спуска по наклон. Докато сте в режим Drive, трябва само да натиснете “Shift and Park by wire” на автоматичната скоростна кутия, в посока назад, за да влезе тя в режим Break. Натискането повторно деактивира режима Break.

Нова електронно управлявана спирачна система

За да увеличи обхвата на движение в 100% електрически режим, спирачната система с висока енергийна ефективност, i-Booster, съхранява енергията от спирането или забавя самото спиране (при двигатели с вътрешно горене тази енергия обикновено се разсейва). I-Booster има електирческа помпа, вместо вакуум помпа, характерна за двигателите с вътрешно горене.

Новата функция e-SAVE

Удоволствието от шофирането в електрически режим по ваш избор е възможно благодарение на функцията e-SAVE. e-SAVE позволява на водачите да планират пътуванията си като дава възможност да се запазва целия или част от електрическия заряд  (10км, 20км или цялата батерия). Тази функция е леснодостъпна от специализираното за целта меню e-SAVE на сензорния екран. Веднъж програмирана, функцията се появява на таблото за управление, където се виждат броят на съхранените километри за последваща употреба. При избор на режима Zero Emissions в селектора на режима на шофиране се активира 100% електрическо задвижване по ваше желание.

БЪРЗО И ЛЕСНО ПРЕЗАРЕЖДАНЕ НА БАТЕРИЯТА

Максималното време необходимо за презареждане на батерията е:

  •  По-малко от 7 часа, използвайки стандартен контакт (зарядно устройство: 3 кВт, 8 A)
  • 4 часа, използвайки подобрен контакт, като например Green’up® (зарядно устройство: 3 кВт, 14 A за 4 часа
  • дори по-малко от 1 час 45, когато използвате контакт wallbox  (зарядно устройство: 6 кВт, 32 A опция). 

За бързо и лесно отчитане на нивото на батерията, индикаторите светват около гнездото за зареждане. След като автомобилът е вече свързан към зарядно, цветен индикатор обозначава напредъка на зареждането на батерията.

Гнездото за зареждане се намира от лявата страна на автомобила (симетрично на отвора за зареждане на гориво). Системата за зареждане може лесно да бъде прибрана в специално предназначеното пространство за съхранение, намиращо се под задния панел на пода.

PEUGEOT 3008 HYBRID4:

  •      Средна автономия (1): 50 км WLTP / 60 км NEDC (2)
  •      Смесени емисии CO2  (1): 49 г / км WLTP / 49 г / км NEDC (2)
  •      Смесен разход (1): 2,2 л / 100 км WLTP / 2,2 л / 100 км NEDC (2)


PEUGEOT 508 и 508 SW HYBRID:

  •      Средна автономия (1): 40 км WLTP / 50 км NEDC (2)
  •      Смесени емисии CO2 (1): 49 г / км WLTP / 49 г / км NEDC (2)
  •      Смесен разход (1): 2,2 л / 100 км WLTP / 2,2 л / 100 км NEDC (2)
  •      Очаквани данни, предоставени само за информация и подлежащи на одобрение

(2) Стойностите са дадени в съответствие с процедурата WLTP. От 1 септември 2018 г., новите превозни средства са тествани на базата на Световната хармонизирана процедура за изпитване на леки превозни средства (WLTP), която е по-реалистична процедура за тестване за измерване на разхода на гориво, емисиите на СО2 и диапазона на хибридните plug-in превозни средства. Тази процедура по WLTP е направена с по-реалистични условия на изпитване и напълно заменя  протокола NEDC, използван до 1 септември 2018г. Измереният диапазон за акумулаторните хибридни превозни средства, използвайки процедурата WLTP, в много случаи е по-нисък от този, измерен с помощта на процедурата NEDC. Посочените стойности за диапазона съответстват на средните стойности на превозните средства в диапазона. Всички показани стойности могат да варират в зависимост от конкретното оборудване, опции и видове гуми.