
Ценообразуване
Цената на сервизните услуги в PEUGEOT се формира прозрачно и се комуникира и обсъжда с клиента предварително. За някои от дейностите са разработени изгодни пакети, които са с твърди цени и включват труд и резервни части.
Със сервизната услуга “От врата до врата” ще се погрижим за автомобила Ви без да напускате дома си. Така си спестявате много време и усилия.
Ако се нуждаете от периодично обслужване, механичен ремонт или смяна на гуми е достатъчно да резервирате час за сервиз с услуга “От врата до врата”. Записването може да стане през сайта или по телефона. В уговореното време наш служител ще вземе автомобила от дома или офиса Ви, спазвайки всички санитарни мерки – като дезинфекциране и поставяне на защитни покривала на волана, скоростния лост, ръчната спирачка и шофьорската седалка.
В нашите сервизи ще му бъде направен обстоен преглед и чрез услугата Video Check ще получите на Вашия телефон, таблет или компютър линк към видео с обобщение на необходимите ремонти и интервенции, които е препоръчително да направите, както и тяхната стойност. Ремонтите ще бъдат извършени само при условие, че ги потвърдите. Информацията за необходимите ремонти и съответните калкулации можете да получите на мейл или по телефон.
След като приключим с ремонта, ще Ви върнем автомобила в изрядно състояние, изчистен и дезинфекциран.
Цени на услугата “От врата до врата”:
- Двупосочна услуга "Взимане и връщане на автомобил" (от понеделник до петък: 9:30-17:00 ч., до 60 км): 55,00 лв. с ДДС. (*)
- Еднопосочна услуга "Само взимане или само връщане на автомобил" (от понеделник до петък: 9:30-17:00 ч., до 30 км): 45,00 лв. с ДДС. (*)
ЗАМЕСТВАЩ АВТОМОБИЛ
Ако за времето, в което се грижим за автомобила, имате нужда от заместващ, можем да Ви предложим гъвкави и изгодни схеми по условията на Lion Rent-a-car.
ЗАВЕЖДАНЕ НА ЩЕТА НА МЯСТО
Завеждането на щети никога не е било толкова лесно. Заявете през телефона или сайта удобно място и час и сервизен специалист оторизираната мрежа на ''София Франс Ауто'' ще Ви посети, като спазва всички санитарно-хигиенни изисквания. Услугата е безплатна за автомобили от марките, чиито представител за България е ''София Франс Ауто'' и имащи право на ремонт в оторизиран сервиз, и се предлага за завеждане на щети към застрахователните компании "Алианц" и "Групама" в следните градове.
Allianz |
Groupama |
София, Пловдив, Варна, Русе и Сандански |
София, Пловдив, Варна, Бургас, Плевен, Велико Търново, Стара Загора, Сливен, Русе, Разград, Търговище, Добрич, Кюстендил, Монтана, Пазарджик, Сандански, Севлиево и Хасково |
(*) Услугата “От врата до врата” се предлага в София, Пловдив, Варна, Бургас, Русе, Плевен, Велико Търново, Стара Загора, Сливен, Разград, Търговище, Хасково, Монтана, Пазарджик, Севлиево, Добрич и Сандански.
Услугата "От врата до врата" обхваща само и единствено придвижването на автомобила до и от оторизирания сервиз на PEUGEOT в съответния град. Клиентът си записва час и място за вземане на автомобила през сайта или по телефона в сервиза най-малко 24 часа предварително. Изразходваното гориво по време на движението, до и от сервиза, е за сметка на клиента. Услугата обхваща автомобили, които са технически изправни и имат всички необходими документи за движение.
(**) Цената е за пробег до 30 км в посока. Цена на 1 км пробег над лимита - 1,80 лева с ДДС. Услугата "От врата до врата + заместващ автомобил за един ден" се предлага в София, Пловдив, Бургас и Варна. За всички останали градове с оторизирани сервизи предлагането на заместващ автомобил става по договаряне.
(***) При настъпване на застрахователно събитие със застрахованото МПС в ''Групама'' е необходимо да се свържете с представител на застрахователя за получаване на инструкции за последващи действия на следните дежурни телефони:
0700 123 32 – при настъпили събития в Р. България
+359 2 902 48 13 – при настъпили събития извън територията на Р. България.
(****) Регистрирането на щета по телефона се извършва от клиента-участник в застрахователното събитие (или негов представител). При регистрирането на щета на застрахователя се предоставя подробна информация за времето, мястото и обстоятелствата свързани с настъпване на събитието. Ангажимент на клиента е набавянето и предоставянето на застрахователя на всички изискани документи, свързани със събитието.
Важно е да се знае, че предоставянето на застрахователя на информация и подробности, относно възникването на застрахователно събитие, не са отговорност на сервиза!
Възникна проблем. Опитайте по-късно. Ако отново не успеете, моля, свържете се с нас.
Цената на сервизните услуги в PEUGEOT се формира прозрачно и се комуникира и обсъжда с клиента предварително. За някои от дейностите са разработени изгодни пакети, които са с твърди цени и включват труд и резервни части.
Сервизните техници в PEUGEOT ще Ви обяснят необходимите ремонти и последващата процедура. Това Ви гарантира яснота в действията от страна на нашите специалисти.
Сервизните специалисти на PEUGEOT са отлично обучени и разполагат с най-доброто оборудване за Вашия автомобил. Резервните части са с доказано качество. Твърдо заявяваме това, като даваме гаранция за труда и резервните части.
НУЖНА ЛИ ВИ Е ПОМОЩ?
ГАМАТА НА PEUGEOT
Карта на сайта