electric-1920x768
electric-1920x768
100% електрически автомобили

С електрическите мотори на Peugeot ще се насладите на плавно, тихо шофиране с нулеви емисии и първокласно пътно поведение. Новите Peugeot 208 и Peugeot 2008 са налични в електрически версии.

/image/00/1/peugeot-208-1902hm103-newcrop.654001.jpg

ЕЛЕКТРИЧЕСКИ МОТОР

Компактен и реактивен

/image/00/0/peugeot-elect-2019-003-fr.654000.jpg

Електрическият мотор работи с постоянни магнити и предлага максимална мощност от 100 кВ / 110 к.с. и може да достигне въртящ момент до 260 Нм. Той осигурява оптимално усещане при шофиране: намалени вибрации, тиха работа и нулеви емисии.

Електрическият мотор е оборудван с още два елемента:

  • Инвертор: Преобразува постоянния ток, осигурен от батерията в променлив, за да бъде използван от електрическия мотор. Инверторът се намира между батерията и електрическия двигател.

  • Скоростен редуктор: Електрическият автомобил не разполага със скоростна кутия, а с редуктор. Той позволява да се направят съвместими оборотите на електрическия двигател с обичайния диапазон на скоростта на един автомобил.

БАТЕРИЯ

Високоефективна батерия

/image/00/2/peugeot-2008-1906pc-123.654002.jpg

Високоволтовата литиево-йонна батерия (400V) е вграденото устройство за съхранение на електрическа енергия. Разположена е под задните седалки, като същевременно запазва големината на купето и обема на багажника. Батерията е с капацитет от 50 kWh и максимална мощност от 100 kW при пробег от 340 км според WLTPi . Чрез регулиране на топлината, с помощта на циркулираща течност и термопомпа, зареждането става много бързо, пробегът е оптимизиран и жизненият цикъл на батерията се увеличава.

Жизненият цикъл на батерията е гарантиран за 8 години или 160,000 км за 70% от зарядния капацитет. През целия гаранционен период, Peugeot се ангажира със стандартната замяна на повредени батерии.i

ЗАРЯД НА БАТЕРИЯТА

Пробегът на електрическият автомобил се отнася до километрите, който могат да бъдат изминати преди батерията изцяло да изхаби заряда си. При покупка Вие искате да сте сигурни, че данните за автономията, предоставени от производителите, са максимално близки до реалността. 
Протоколът WLTP (Световна хармонизирана процедура за изпитване на леки превозни средства) е най-реалистичния източник на данни за разхода и пробега на електическите автомобили.

Фактори, които се отразяват на автономията на автомобила

/image/00/9/speedometer-med-dig.654009.png

При скорост от 130 км/ч автономията на 100% електрическият автомобил е на половина на автономията посочена в сертифицирания протокол WLTP.

/image/01/0/weather-med-dig.654010.png

Независимо от употребата на климатична система, метеорологичните условия влияят директно на автономията на вашия автомобил.
 При 0°С тя намалява с 10%.

/image/01/1/steeringcircuit-med-dig.654011.png

Плавното и отговорно към околната среда шофиране ще ви помогнат да оптимизирате автономията си. 

/image/01/2/1274-batterycharging-med-ivi.654012.png

Климатичната система изразходва от 10 до 30% от заряда на батерията. Другите системи за комфорт (радио, фарове, чистачки и т.н.) имат много малко въздействие.

/image/01/3/-0127-mountain-med-dig.654013.png

При изкачване Вашият разход на енергия се увеличава и влияе на автономията. Обратен е ефектът при слизане, благодарение на регенеративното спиране, чрез което възстановявате енегрия.

/image/00/9/speedometer-med-dig.654009.png

При скорост от 130 км/ч автономията на 100% електрическият автомобил е на половина на автономията посочена в сертифицирания протокол WLTP.

/image/01/0/weather-med-dig.654010.png

Независимо от употребата на климатична система, метеорологичните условия влияят директно на автономията на вашия автомобил.
 При 0°С тя намалява с 10%.

/image/01/1/steeringcircuit-med-dig.654011.png

Плавното и отговорно към околната среда шофиране ще ви помогнат да оптимизирате автономията си. 

/image/01/2/1274-batterycharging-med-ivi.654012.png

Климатичната система изразходва от 10 до 30% от заряда на батерията. Другите системи за комфорт (радио, фарове, чистачки и т.н.) имат много малко въздействие.

/image/01/3/-0127-mountain-med-dig.654013.png

При изкачване Вашият разход на енергия се увеличава и влияе на автономията. Обратен е ефектът при слизане, благодарение на регенеративното спиране, чрез което възстановявате енегрия.

ПЛАТФОРМА e-CMP

Нова пратформа, специално разработена за електричество

/image/00/3/208-2019-450.654003.jpg

Новата модулна платформа СМР (Common Modular Platform) е разработена, за да се интегрира напълно специфичните елементи за всяко задвижване без компромис по отношение на характеристиките.

ЗАРЕЖДАНЕ

Лесно и бързо

/image/99/9/peugeot-208-1902hm002.653999.jpg

Дискретно интегриран, отворът за зареждане се намира от лявата задна страна на автомобила. Кабелът за зареждане може лесно да бъде поставен в специфично товарно пространство под пода на багажника.


Пълно зареждане се осъществява:

  • за по-малко от 16 часа с усилен контакт Green’Up™(зарядно устройство 16 A, 3.7 kW).
  • за 5 часа с Wallbox станция с мощност 22 kW и бордно зарядно устройство с мощност 11 kWi. Прелагаме персонализирани решения за инсталиране на системата в домашни условияi.
  • на 80% за 30 мин: Температурната регулация на батерията Ви позволява да използвате зарядни станции с мощност 100 kW и да заредите батерията на 80% само за 30 минутиi
ВИЖТЕ ПОВЕЧЕ

ОБОГАТЕНО ШОФИРАНЕ

100% електрически

/image/00/6/peugeot-2008-2019-303-fr.654006.jpg

PEUGEOT i-Cockpit®  3D 

Открийте новия Peugeot i-Cockpit® 3D в нашата електрическа гама с неговия компактен волан, конфигурируем 3D инструментален панел, 10-инчов капацитивен HD сензорен екран, управляван чрез гласово разпознаване, и 7-те лостчета, и се насладете на интуитивния и ергономичен дизайн, както и на едно ново усещане от шофирането. Персонализирайте интериорното си пространтство с помощта на вътрешното осветление налично в 8 цвята.

DRIVE ASSIST

Системата Drive Assist проправя път на полу автономното шофиране с помощта на радар, вграден в средата на предната броня, и камера в горната част на предното стъкло. Адаптивният автопилот автоматично адаптира скоростта на автомобила Ви спрямо автомобила отпред, за да спазва постоянна дистанция. Той се съчетава с Асистента за позициониране в лентата, който поддържа автомобила в позицията, избрана от водача. 

/image/00/7/peugeot-208-2019-193-fr.654007.jpg

РЕГЕНЕРИРАЩО СПИРАНЕ

Активирайки режима Break, издърпвайки управлението на скоростната кутия назад, активирате спирачката на двигателя, което ви позволява да презаредите батерията по време на намаляване на скоростта.

3 РЕЖИМА НА ШОФИРАНЕ

Съществуват различни режими за смяна на настройките на шофиране спрямо предпочитанията на водача и пътните условия:

  • Sport: режим ‘Sport’ се фокусира върху динамиката и усещанията, с мощност и максимален въртящ момент
  • Normal: режим ‘Normal’ е най-добрият за ежедневна употреба, защото предлага максимален комфирт
  • Eco: режим ‘Eco’ оптимизира автономията на батерията