АКТУАЛНА ИНФОРМАЦИЯ (COVID-19) - ВИЖТЕ ПОВЕЧЕ

PEUGEOT постигна рекорд в търговското си представяне

Peugeot 208 & 2008

PEUGEOT постигна рекорд в търговското си представяне в Европа за първите два месеца на 2021 г.: PEUGEOT 208 е най-продаваният автомобил, а PEUGEOT 2008 е на четвърто място, което поставя два от моделите на марката в топ 5 на най-продаваните автомобили в Европа.

За втори пореден месец PEUGEOT 208 е на върха на продажбите на автомобили в Европа. Също така за пръв път, освен първа по продажби за месеца, марката е начело на продажбите за годината.
PEUGEOT 2008 също постига отлични резултати и е на трето място за месеца и на четвърто от началото на годината с 64% ръст в сравнение с 2020 г., при спад на пазара от 21%.

Това е забележителен резултат, особено предвид на това, че за последен път марката е заемала такава позиция през март 2008 г. Постижението е резултат от упоритата работа на всички екипи на марката в продължение на няколко години.

Този успех в B сегмента идва в момент, в който PEUGEOT подменя логото си и лансира изцяло новия PEUGEOT 308, и потвърждава стратегическия избор на лъвската марка.

Peugeot 208 & 2008

PEUGEOT постигна рекорд в търговското си представяне в Европа за първите два месеца на 2021 г.: PEUGEOT 208 е най-продаваният автомобил, а PEUGEOT 2008 е на четвърто място, което поставя два от моделите на марката в топ 5 на най-продаваните автомобили в Европа.

За втори пореден месец PEUGEOT 208 е на върха на продажбите на автомобили в Европа. Също така за пръв път, освен първа по продажби за месеца, марката е начело на продажбите за годината.
PEUGEOT 2008 също постига отлични резултати и е на трето място за месеца и на четвърто от началото на годината с 64% ръст в сравнение с 2020 г., при спад на пазара от 21%.

Това е забележителен резултат, особено предвид на това, че за последен път марката е заемала такава позиция през март 2008 г. Постижението е резултат от упоритата работа на всички екипи на марката в продължение на няколко години.

Този успех в B сегмента идва в момент, в който PEUGEOT подменя логото си и лансира изцяло новия PEUGEOT 308, и потвърждава стратегическия избор на лъвската марка.