Воден от страстта към автомобилите, Peugeot винаги поддържа състезателен дух. В зората на автомобилния спорт и до днес многобройните победи на Марката допринасят за търговския успех на нейните превозни средства.
По време на състезанието Париж-Бордо-Париж, Peugeot Тип 7 е избран за победител, докато останалите 4 автомобила на Марката, участвали в състезанието, го завършват на начални позиции. Michelin също е част от тази победа с първите по рода си надуваеми гуми, част от оборудването на автомобилите.
Революционната серия L76 (и нейните версии) печели фреското Гран При първенство от 1912-1913 г. и първенствата в Индианополис 500, САЩ през 1913 г., 1916 г. и 1919 г.
302 и 402 Darl’mat се отличават на 24-часовото състезание в Льо Ман.
През 1938 г. отборът DE CORTANZE-CONTET завършва на пето място и на първо в категория 2 л.
В East African Safari Rally, Peugeot 404 печели първо място пет пъти и четири други първи места в своята категория (1963 г., 1966 г., 1967 г. и 1968 г.).
Peugeot 504 хечбек и купето 504 V6 печелят Рали Бандама и Мароканското рали два пъти (1975 г. и 1976 г.), както и Safari Rally и рали Кот д'Ивоар през 1978 г.
С мениджър на отбора като Жан Тодт, 205 Turbo 16 показва спираща дъха скорост, като печели поредица победи (световни шампионати за производители и пилоти) и се превръща в легендата на Peugeot.
Неговите победи вдъхновяват обществото и в резултат на това продажбите на 205 скачат. Това помага на Peugeot да се справи с икономическата криза.
След две победи и нови рекорди на рали Pikes Peak, 405 T16, пилотиран от Ари Ватанен, печели и Париж-Дакар през 1989 г. и 1990 г.
Peugeot 905 печели три победи през 1990 г. и пет през 1992 г., включително 24-часовото състезание Льо Ман, и се превръща в световен шампион. 1993 г. маркира година, изпълнена с успехи и историческа тройна победа в Льо Ман за 905, която му носи три места на подиума.
908 Turbo Diesel FAP показва отлични резултати на тестовете за издръжливост: 2-ри през 2007 г. и 2008 г. в 24-часовата надпревара в Ман.
Peugeot 908 постига двойна победа през 2009 г. и се класира втори, трети, четвърти и пети през 2011 г., като печели и шампионата LMS.
Peugeot разбива Pikes Peak рекорда с 208 T16 и Себастиян Льоб, деветкратен WRC шампион. Льоб постига историческото време 8:13.878, което остава неподобрено и до днес.
След първото състезание в Южна Америка за Дакар, Peugeot 2008 DKR постига двойна победа в рали China Silk Road със Стефан ПЕТЕРХАНСЕЛ 1ви и Сирил ДЕСПРЕС 2ри.
Отбор Peugeot-Hansen става шампион във FIA World RX с впечатляващия Peugeot 208 WRX.
След невероятен дебют в Дакар с екип PEUGEOT Total (4 етапни обеди за 1то участие) Себастиян Льоб става част от отбора, както и в отбор Peugeot-Hansen в Rally-Cross, през същата година. PEUGEOT получава титлата Световен вице-шампион в категория производители с 208WRX.
Само една година след завръщането си в Rally Raid, Peugeot спечели рали Дакар с най-успешния отбор в надпреварата, ПЕТЕРХАНСЕЛ / КОТЕТ. Само 6 месеца по-късно съотборниците им ДЕСПРЕС / КАСТЕРА печелят Silk Way Rally, между Москва и Пекин.
100%- ов подиум за PEUGEOT в Дакар с 3008DKR и пилотите:
Същата година SUV PEUGEOT 3008 става Автомобил на годината.
НУЖНА ЛИ ВИ Е ПОМОЩ?
ГАМАТА НА PEUGEOT
Карта на сайта