АКТУАЛНА ИНФОРМАЦИЯ (COVID-19) - ВИЖТЕ ПОВЕЧЕ

ИСТОРИЯТА НА ДВУКОЛЕСНИТЕ ПРЕВОЗНИ СРЕДСТВА НА PEUGEOT

/image/37/1/402-0501ab002.152183.707371.jpg
/image/37/1/402-0501ab002.152183.707371.jpg
ИСТОРИЯ

ИСТОРИЯТА НА ДВУКОЛЕСНИТЕ ПРЕВОЗНИ СРЕДСТВА НА PEUGEOT

Бладорение на своите страст и иновации, Peugeot получи световно признание от конкуренцията и сред широката общественост за своите велосипеди и мотоциклети. Peugeot е един от малкото производители конструирали модели с 2, 3 и 4 колела.

1886

Лансиране и серийно производство на велосипеди и триколки

/image/40/6/illus-1886-deuxroues.152233.707406.png

С Арманд Пежо, начело на последвалите тестове на Grand Bi, Peugeot лансира първите си серийно произведени, верижно задвижвани велосипеди и триколесни в завода в Больо.

1901

Представяне на 1-вия мотоциклет Peugeot 1,5 к.с.

/image/40/4/motobicyclette-zl.707404.jpg

След лансирането на моторните триколесни през 1898 г. следва представянето на първия 198 кубиков мотоциклет Peugeot 1,5 к.с. 

1934

Лансиране на моторите 500, 350, 175cм3 и мотопедите, 100cм3

/image/40/7/illus-1934-deuxroues.707407.png

Между 1901 г. и 1939 г. Peugeot представя 61 модела от 100 до 745 cм3.

През 1934 г. P515 (495 cм3)  подобрява 9 международни рекорда, включително 3000- километровото състезание със средна скорост 118 км/ч.

1952

Победа в Бол д’Ор и Ман на мотопеда P176

/image/41/3/boldor-1952.707413.jpg

Peugeot вече предлага гама от 100 до 250-кубикови мотопеди и мотори.

1955

Лансиране на скутера S55

/image/40/8/illus-1955-deuxroues.707408.png

Peugeot лансира в производство скутерите S55 и S57, с дизайн, който силно напомня на тяхната 4-колесна сестра, 203.

1974

Рекорди продажби на сериите P103 и P104

/image/40/5/c38-103.707405.jpg

Рекордни продажби на моторния пазар (лимитиран до 50-кубикови серии), където Peugeot се превръща в пионер след 1949 г.

1982

Лансиране на сериите SC и SX

/image/40/9/illus-1982-deuxroues.152241.707409.png

Скутерите отново са на мода през 1980 г. и Peugeot лансира сериите SC и SX, първите скутери с пластмасова каросерия.

1983

PY10 - 1-вият карбонов велосипед

PY10FC усъвършенства състезателния велосипед с интегрирането на карбоновата рамка. По-късно той бива оценен високо, както от професионалистите, така и от любителите. 

1984

VTT1 - 1-вият VTT във Франция

/image/41/1/illus-1984-deuxroues.152245.707411.png

Предвиждайки нуждите на своите клиенти, Peugeot Cycles лансира първия VTT офроуд велосипед във Франция.

1992

Партньорство с Cycleurope

/image/41/9/pcycles-aff-v-rvb.707419.jpg

Peugeot сформира партньорство с Cycleurope, които поемат отговорност за производствената и маркетинговата дейност, и по-късно стават собствениците на целия производствен процес.

2006

Лансиране на Satelis 1-вият голям 125 сс scooter на Peugeot

/image/41/2/illus-2006-deuxroues.152247.707412.png

След успеха на Elystar, първият125-кубиков скутер на Peugeot, оборудван с ABS, Марката лансира скутерите Satelis и Geopolis GT, вдъхновени от автомобилния свят.

2009

Велосипедът A2B

/image/41/5/9301-76a042.707415.jpg

Първият велосипед с електрическо подпомагане (VAE) на Марката, интегриран в глобална концепция за мобилност.

2015

Колаборация с Mahindra

/image/41/6/mahindra-logo-2560x1440.707416.jpg

PSA  продава 51% от Peugeot Scooters на индийския производител Mahindra, като същевременно запазва 49% от акциите и правата над имиджа на марката. Тази колаборация подобрява международните отношения и проправя път на новите продукти.

2016

Django Adventure, вече 60 години !

/image/41/4/2014-django.183442.707414.jpg

С уважение към историята, двама приключенци успяват да завършат маршрута от Париж до Хошимин на скутери Django, в знак на почит към Серж Грациум и Мишел Василин, които осъществяват обратното пътуване през 1956 г. с Peugeot S57.

2017

Иновативни решения за мобилност с e-Kick и eF01

В свят, в който достъпът до централните части на големите градове става все по-ограничен, през 2017 г. PEUGEOT се превръща в първия автомобилен производител, който започва да предлага решения за мобилност с множество режими на управление. Електрическият скутер e-Kick и велосипедът с електрическо подпомагане eF01 позволяват, като допълнение на електрическия автомобил, осъществяването на градски пътувания в пълна свобода.