Бладорение на своите страст и иновации, Peugeot получи световно признание от конкуренцията и сред широката общественост за своите велосипеди и мотоциклети. Peugeot е един от малкото производители конструирали модели с 2, 3 и 4 колела.
С Арманд Пежо, начело на последвалите тестове на Grand Bi, Peugeot лансира първите си серийно произведени, верижно задвижвани велосипеди и триколесни в завода в Больо.
След лансирането на моторните триколесни през 1898 г. следва представянето на първия 198 - кубиков мотоциклет Peugeot 1,5 к.с.
Между 1901 г. и 1939 г. Peugeot представя 61 модела от 100 до 745 cм3.
През 1934 г. P515 (495 cм3) подобрява 9 международни рекорда, включително 3000- километровото състезание със средна скорост 118 км/ч.
Peugeot вече предлага гама от 100 до 250-кубикови мотопеди и мотори.
Peugeot лансира в производство скутерите S55 и S57, с дизайн, който силно напомня на тяхната 4-колесна сестра, 203.
Рекордни продажби на моторния пазар (лимитиран до 50-кубикови серии), където Peugeot се превръща в пионер след 1949 г.
Скутерите отново са на мода през 1980 г. и Peugeot лансира сериите SC и SX, първите скутери с пластмасова каросерия.
PY10FC усъвършенства състезателния велосипед с интегрирането на карбоновата рамка. По-късно той бива оценен високо, както от професионалистите, така и от любителите.
Предвиждайки нуждите на своите клиенти, Peugeot Cycles лансира първия VTT офроуд велосипед във Франция.
Peugeot сформира партньорство с Cycleurope, които поемат отговорност за производствената и маркетинговата дейност, и по-късно стават собствениците на целия производствен процес.
След успеха на Elystar, първият125-кубиков скутер на Peugeot, оборудван с ABS, Марката лансира скутерите Satelis и Geopolis GT, вдъхновени от автомобилния свят.
Първият велосипед с електрическо подпомагане (VAE) на Марката, интегриран в глобална концепция за мобилност.
PSA продава 51% от Peugeot Scooters на индийския производител Mahindra, като същевременно запазва 49% от акциите и правата над имиджа на марката. Тази колаборация подобрява международните отношения и проправя път на новите продукти.
С уважение към историята, двама приключенци успяват да завършат маршрута от Париж до Хошимин на скутери Django, в знак на почит към Серж Грациум и Мишел Василин, които осъществяват обратното пътуване през 1956 г. с Peugeot S57.
В свят, в който достъпът до централните части на големите градове става все по-ограничен, през 2017 г. PEUGEOT се превръща в първия автомобилен производител, който започва да предлага решения за мобилност с множество режими на управление. Електрическият скутер e-Kick и велосипедът с електрическо подпомагане eF01 позволяват, като допълнение на електрическия автомобил, осъществяването на градски пътувания в пълна свобода.
НУЖНА ЛИ ВИ Е ПОМОЩ?
ГАМАТА НА PEUGEOT
Карта на сайта