АКТУАЛНА ИНФОРМАЦИЯ (COVID-19) - ВИЖТЕ ПОВЕЧЕ

Motion & e-Motion: отражение на електрификацията на моделите

PEUGEOT се електрифицира през 2019 г. и променя слогана си

Peugeot e-Motion

Въведен през 2010 г., за да отбележи 200-та годишнина на Марката, слоганът MOTION & EMOTION подчерта позицията на PEUGEOT по въпросите на автомобилната индустрия и по новите решения за мобилност, както по отношение на продуктите, така и на услугите. Посланието засилва алхимията в работата на инженерите и дизайнерите, която характеризира марката от 1810 г. насам, и изразява идеята, че за PEUGEOT емоцията винаги ще остане същността на преживяването зад волана.

Добавянето на електрическо „e“ със зелен и син двуцветен блясък сега символизира позицията на Марката по основите предизвикателства на енергийния преход. MOTION & e-MOTION вече подписа комуникационните кампании на концептуалния модел PEUGEOT e-Legend и технологията PHEV, внедрена в края на годината при PEUGEOT 3008, 508 седан и 508 SW. След Автомобилния салон в Женева новият слоган ще бъде въведен във всяка държава и във всяко изявление на Марката: реклами, печатни материали, търговски изложения, точки на продажба и пакшотове за всички телевизионни и видеокампании.

Peugeot Lion

Посланикът на PEUGEOT също се променя, за да подкрепи този нов етап за Марката. Създаден от дизайнерите на PEUGEOT Design Lab за ознаменуване на 160-тата годишнина на емблемата на PEUGEOT, лъв с огромни размери, символизиращ гордостта, силата и превъзходството на Марката, беше представен на щанда на PEUGEOT в Женева през 2018 г. В Женева през 2019 г. лъвът ще оживее със зелени и сини двуцветни светлинни ефекти и отражения по плавните му, изваяни повърхности. Марката проектира себе си в ерата на енергийния преход и електрификацията на нейната емблема го демонстрира още веднъж.
С този нов слоган и 208-годишна история PEUGEOT продължава да се развива с увереност и спокойствие: удоволствието и емоцията при шофиране продължават да бъдат същността на новото, електрифицирано изживяване зад волана.