ДВИГАТЕЛ С ВЪТРЕШНО ГОРЕНЕ - 100% ОТ PEUGEOT SPORT
PEUGEOT Sport се възползва от своя опит в състезанията за издръжливост (PEUGEOT 908 с двигатели V12 и V8) и от опита на PSA Motorsport в Световния рали шампионат на FIA (четирицилиндров двигател), за да създаде нов 2,6-литров двигател V6 с 90-градусова конфигурация и с двоен турбокомпресор. Разположен зад водача, този силов агрегат с мощност 500 kW / 680 к.с. ще закове везните на 165 кг и ще задвижва задните колела. Роботизираната секвенциална скоростна кутия (плюс задна предавка) ще бъде контролирана чрез пера на волана, а разработената от PEUGEOT Sport спирачна система „brake-by-wire“ също ще бъде управлявана по електронен път. Оптималното управление на енергията, както при ускоряване, така и при възстановяване на енергията (ограничено от регламентите на 200 kW), ще бъде от ключово значение за производителността и ефективността на автомобила.
ЕЛЕКТРИЧЕСКИ МОТОРЕН СПОРТ ПОД КАПАКА
Създаденият от PEUGEOT Sport предно монтиран мотор-генератор с мощност 200W ще задвижва предните колела и ще се възползва от опита на екипа в разработването на електрически мотори и управляващи системи за серийните автомобили. Моторът-генератор ще бъде оборудван с олекотена, високоефективна едностепенна трансмисия и инвертор от последно поколение за прехвърляне на мощността на батерията към мотора. Той ще има капацитета да използва незабавно цялата енергия, налична в батерията, благодарение на стратегиите на системата за управление на енергията на силовия агрегат. Опитът на PSA Motorsport в Световния рали шампионат и Формула E ще допринесе за разработването на софтуера, използван за управление на компютърните и енергийните системи (възстановяване на енергията при спиране, мощност при ускорение, анти-лаг система, намален разход на гориво).
Въпреки че двигателят с вътрешно горене доставя 500 kW (680 к.с.), а моторът-генератор е с мощност 200 kW (272 к.с.), регламентите определят максимална мощност от само 500 kW по време на състезания.За да се адаптира към различните ситуации в състезанията, силовият агрегат LMH функционира по следния начин:
Както се изисква от регламентите, хиперавтомобилът ще бъде оборудван със специфични сензори за наблюдение и предаване на нивата на мощност, измерени на всичките четири колела. Данните ще се предават към FIA в реално време, за да се гарантира максималната мощност, определена от баланса на производителността (BoP).
НУЖНА ЛИ ВИ Е ПОМОЩ?
ГАМАТА НА PEUGEOT
Карта на сайта