ГАМАТА PEUGEOT PLUG-IN HYBRID

/image/53/7/peugeot-gamme-phev-1809pb-001.490537.jpg
/image/53/7/peugeot-gamme-phev-1809pb-001.490537.jpg

Двигателите HYBRID и HYBRID4 ще бъдат налични за новите PEUGEOT 508 и 508 SW и PEUGEOT 3008 през есента на 2019 г.

PEUGEOT 3008 GT HYBRID4

Всеки път, навсякъде

/image/54/0/peugeot-3008phev-hy4-1809pb-001.490540.jpg

PEUGEOT 3008 SUV разполага с безпрецедентна мощност и неговият характер придобива ново измерение с високопроизводителния HYBRID4. Това висококласно предложение е оборудвано с 4 задвижващи колела и осигурява еквивалент на 300 к.с./220 кВт.

/image/53/8/peugeot-3008phev-hy4-1809tech-317.490538.jpg

Режимът 4WD позволява подобрено сцепление на неравни пътища или терени. Резултатът е безпроблемно сцепление: независимо дали на мокри, кални, снежни или планински пътища, мощността се разпределя равномерно на четирите колела на автомобила.

PEUGEOT 3008 HYBRID4 осигурява мощност, а задвижването на четирите колела и е сред най-малко произвеждащите CO2 емисии автомобили на пазара: по-малко от 49 грама CO2 на километър WLTPi.


Свързването на задния мост осигурява високо ниво на комфорт за пътниците на ред 2. Интегрирането му в повдигнато положиение не оказва влияние на вътрешното пространство или на багажното отделение.

/image/53/9/peugeot-3008phev-hy4-1809tech-318.490539.jpg

Това е резултат от комбинирането на двигател PureTech с мощност 200 к.с. / 147 кВт и два електрически двигателя (един в предната и една в задната част), като всеки осигурява 110 к.с. / 80 кВт.

Автомобилът може да се движи от 0 до 100 км / ч за 6.5 секундиi. Батерията има капацитет от 13,2 кВт за 50 WLTP километра (2) (60 NEDC километра (1)) със 100% електрическо задвижване.

Двигателят HYBRID4 е наличен само в GT версията с ексклузивна Alcantara® Gris Gréval за интериора, придружена от декорации  "Grey Oak", направени от истински старинен дъб. Новите системи в помощ на водача, взаимствани от новия PEUGEOT 508, също се предлагат: адаптивен Сruise control с функция Stop & Go и асистент за поддържане на позиция в лентата.

Няколко месеца след лансирането, освен HYBRID4 в гамата ще бъде включена и версията HYBRID с 225 к.с. (165  кВт), комбинираща 180 к.с. / 132  кВт PureTech двигател с електрическо задвижване 110 к.с. / 80 кВт.

PEUGEOT 508 и 508 SW HYBRID

Радикално ефективни

Новите PEUGEOT 508 HYBRID и 508 SW HYBRID комбинират двигател PureTech с мощност 180 к.с. / 132 кВт, и електрически двигател с мощност 110 к.с. / 80 к.с., за комбинирана максимална мощност от 225 к.с. / 165 кВт.

/image/54/4/peugeot-508phev-1809tech-316.490544.jpg


Двигателят HYBRID, използван за новите PEUGEOT 508 и 508 SW, е проектиран да предложи още повече усещания. Оптимизира TCO с най-добро ниво на ефективност, като емисиите на CO2 са под 49 г. CO емисии на километър WLTP (2).

Батерията има капацитет от 11,8 кВт/ч и осигурява 100% електрическо задвижване над 40 WLTP километра (2) (50 NEDC километра (1)).
Задвижващата система е интегрирана безкомпромисно. Вътрешният обем е запазен, а обемът на багажника остава идентичен с тези на версиите на двигателите с вътрешно горене (487 л. за PEUGEOT 508 и 530 л. за PEUGEOT 508 SW).

Предлага се в 3 нива на оборудване:

  •      AllureAllure Business): свръхоборудван
  •      GT Line, за динамичен стил,
  •      GT, висок клас с ексклузивни елементи, стандартно оборудван с уникална тапицерия Alcantara® Gris Gréval.

PEUGEOT 3008 HYBRID4:

  • Средна автономия (1): 50 км WLTP / 60 км NEDC (2)
  • Смесени емисии CO2 (1): 49 г / км WLTP / 49 г / км NEDC (2)
  • Смесен разход (1): 2,2 л / 100 км WLTP / 2,2 л / 100 км NEDC (2)

PEUGEOT 508 и 508 SW HYBRID:

  •      Средна автономия (1): 40 км WLTP / 50 км NEDC (2)
  •      Смесени емисии CO2 (1): 49 г / км WLTP / 49 г / км NEDC (2)
  •      Смесен разход (1): 2,2 л / 100 км WLTP / 2,2 л / 100 км NEDC (2)
  •      Очаквани данни, предоставени само за информация и подлежащи на одобрение

(2) Стойностите са дадени в съответствие с процедурата WLTP. От 1 септември 2018 г., новите превозни средства са тествани на базата на Световната хармонизирана процедура за изпитване на леки превозни средства (WLTP), която е по-реалистична процедура за тестване за измерване на разхода на гориво, емисиите на СО2 и диапазона на хибридните plug-in превозни средства. Тази процедура по WLTP е направена с по-реалистични условия на изпитване и напълно заменя  протокола NEDC, използван до 1 септември 2018г. Измереният диапазон за акумулаторните хибридни превозни средства, използвайки процедурата WLTP, в много случаи е по-нисък от този, измерен с помощта на процедурата NEDC. Посочените стойности за диапазона съответстват на средните стойности на превозните средства в диапазона. Всички показани стойности могат да варират в зависимост от конкретното оборудване, опции и видове гуми.