АКТУАЛНА ИНФОРМАЦИЯ (COVID-19) - ВИЖТЕ ПОВЕЧЕ

PLUG-IN HYBRID ТЕХНОЛОГИИ

хибридни автомобили
хибридни автомобили

Като основен участник в технологичната революция PEUGEOT спокойно се впуска в енергийния преход с увереност: технология, която винаги е в полза на автомобилното удоволствие. Plug-in hybrid технологията комбинира два енергийни източника: електродвигател с презареждаема батерия и двигател с вътрешно горене. Имате възможността да се възползвате от 100% електрически режим на шофиране (пробег от до 59 км според стандарта WLTPi , 69 км според стандарта NEDCi) за кратки пътувания и от двигател с вътрешно горене за дълги пътувания.

PEUGEOT предлага гама от Plug-in Hybrid автомобили с изцяло новите 508, 508 SW и SUV 3008 (моделът е със задвижване 4х4).

/image/80/7/peugeot-3008phev-hy4-1809pb-002.625807.jpg

Като основен участник в технологичната революция PEUGEOT спокойно се впуска в енергийния преход с увереност: технология, която винаги е в полза на автомобилното удоволствие. Plug-in hybrid технологията комбинира два енергийни източника: електродвигател с презареждаема батерия и двигател с вътрешно горене. Имате възможността да се възползвате от 100% електрически режим на шофиране (пробег от до 59 км според стандарта WLTPi , 69 км според стандарта NEDCi) за кратки пътувания и от двигател с вътрешно горене за дълги пътувания.

PEUGEOT предлага гама от Plug-in Hybrid автомобили с изцяло новите 508, 508 SW и SUV 3008 (моделът е със задвижване 4х4).

/image/80/7/peugeot-3008phev-hy4-1809pb-002.625807.jpg

ХИБРИДЕН ДВИГАТЕЛ

Комбинация от електродвигател и бензинов двигател

ХИБРИДЕН ДВИГАТЕЛ

Комбинация от електродвигател и бензинов двигател

/image/80/9/peugeot-hybrid-2018-005-fr-hd.625809.jpg

БЕНЗИНОВ ДВИГАТЕЛ

Двигателят 1.6 л. PureTech е адаптиран именно чрез добавяне на стартер-алтернатор и на специфична охлаждаща система. Той достига до 180 к.с. на HYBRID и 200 к.с. на HYBRID4.

НОВА ЕЛЕКТРИЧЕСКА АВТОМАТИЧНА СКОРОСТНА КУТИЯ

Двигателят PureTech работи в комбинация с новата автоматична 8- степенна скоростна кутия e-EAT8 (Electric Efficient Automatic Transmission - 8 speeds) уникална за двигателите PEUGEOT PLUG-IN HYBRID. С тази скоростна кутия електрическият двигател може да осигури 110 к.с./80 kW на предната ос.

 

/image/80/9/peugeot-hybrid-2018-005-fr-hd.625809.jpg

БЕНЗИНОВ ДВИГАТЕЛ

Двигателят 1.6 л. PureTech е адаптиран именно чрез добавяне на стартер-алтернатор и на специфична охлаждаща система. Той достига до 180 к.с. на HYBRID и 200 к.с. на HYBRID4.

НОВА ЕЛЕКТРИЧЕСКА АВТОМАТИЧНА СКОРОСТНА КУТИЯ

Двигателят PureTech работи в комбинация с новата автоматична 8- степенна скоростна кутия e-EAT8 (Electric Efficient Automatic Transmission - 8 speeds) уникална за двигателите PEUGEOT PLUG-IN HYBRID. С тази скоростна кутия електрическият двигател може да осигури 110 к.с./80 kW на предната ос.

 

/image/81/1/hybride-resized.625811.jpg


ОПТИМАЛЕН И ПЛАВЕН ПРЕХОД НА СКОРОСТИТЕ

За да преминете от електродвигателя към двигателя с вътрешно горене и обратно, преобразувателят на въртящия момент на двигателя с вътрешно горене отстъпва мястото си на двоен съединител. Тази промяна допринася за увеличение на въртящия момент с 60 Nm, за повече реактивност.

ЕЛЕКТРИФИЦИРАНО ЗАДНО ОКАЧВАНЕ

При версията HYBRID4, многораменното задно окачване е оборудвано с електрически двигател 110 к.с./80 KW, за да осигури задвижване 4х4. Интеграцията му е постигната без да се намалява обема в купето.

/image/81/1/hybride-resized.625811.jpg


ОПТИМАЛЕН И ПЛАВЕН ПРЕХОД НА СКОРОСТИТЕ

За да преминете от електродвигателя към двигателя с вътрешно горене и обратно, преобразувателят на въртящия момент на двигателя с вътрешно горене отстъпва мястото си на двоен съединител. Тази промяна допринася за увеличение на въртящия момент с 60 Nm, за повече реактивност.

ЕЛЕКТРИФИЦИРАНО ЗАДНО ОКАЧВАНЕ

При версията HYBRID4, многораменното задно окачване е оборудвано с електрически двигател 110 к.с./80 KW, за да осигури задвижване 4х4. Интеграцията му е постигната без да се намалява обема в купето.

БАТЕРИЯ

Пробег от до 59 км WLTP

1

Литиево-йонната батерия с високо напрежение (300 V) е разположена под задните седалки и в двете версии HYBRID и HYBRID4. Батерията е с капацитет от най-високо ниво на пазара - между 11.8 kWi и 13.2 kWhi. Капацитетът осигурява 100% електрическо шофиране и пробег от до 59 километра според WLTPi (69 километра според NEDCi). Жизненият цикъл на батерията е гарантиран за 8 години или 160,000 км за 70% от зарядния капацитет.

С цел намаляване на емисиите на въглероден диоксид, изберете 100% електрическото задвижване за ежедневните си пътувания. Изцяло електрическите пътувания могат да достигнат до 135 км/ч преди двигателят с вътрешно горене да замести електрическия.

 

 

БАТЕРИЯ

Пробег от до 59 км WLTP

1

Литиево-йонната батерия с високо напрежение (300 V) е разположена под задните седалки и в двете версии HYBRID и HYBRID4. Батерията е с капацитет от най-високо ниво на пазара - между 11.8 kWi и 13.2 kWhi. Капацитетът осигурява 100% електрическо шофиране и пробег от до 59 километра според WLTPi (69 километра според NEDCi). Жизненият цикъл на батерията е гарантиран за 8 години или 160,000 км за 70% от зарядния капацитет.

С цел намаляване на емисиите на въглероден диоксид, изберете 100% електрическото задвижване за ежедневните си пътувания. Изцяло електрическите пътувания могат да достигнат до 135 км/ч преди двигателят с вътрешно горене да замести електрическия.

 

 

ЗАРЕЖДАНЕ

Бързо & лесно

/image/80/8/peugeot-3008phev-hy4-2018-007-fr.625808.jpg

Директно инсталирано, отворът за зареждане на батерията се намира от лявата страна на автомобила i. Системата за зареждане може лесно да бъде прибрана в специално предназначеното пространство за съхранение, под задния панел на пода на багажника.

Максималното време необходимо за зареждане е:

  • по-малко от 7 часа, използвайки стандартен контакт (зарядно устройство: 3.7 kW, 8 A)
  • 4 часа, използвайки усилен контакт тип Green’up®  (зарядно устройство: 3.7 kW, 14 A за 4 часа)
  • за дори по-малко от 1 час 45 минути, когато използвате стенна зарядна станция  (зарядно устройство: 7.4 kW, 32 A като налична опция).

Независимо дали пътувате, намирате се на работа или у дома, съществува зарядно решение за Вашия автомобил. Имате възможност да се подготвите за своите пътувания лесно, както и да заредите автомобила си на обществена зарядна станция.

ЗАРЕЖДАНЕ

Бързо & лесно

/image/80/8/peugeot-3008phev-hy4-2018-007-fr.625808.jpg

Директно инсталирано, отворът за зареждане на батерията се намира от лявата страна на автомобила i. Системата за зареждане може лесно да бъде прибрана в специално предназначеното пространство за съхранение, под задния панел на пода на багажника.

Максималното време необходимо за зареждане е:

  • по-малко от 7 часа, използвайки стандартен контакт (зарядно устройство: 3.7 kW, 8 A)
  • 4 часа, използвайки усилен контакт тип Green’up®  (зарядно устройство: 3.7 kW, 14 A за 4 часа)
  • за дори по-малко от 1 час 45 минути, когато използвате стенна зарядна станция  (зарядно устройство: 7.4 kW, 32 A като налична опция).

Независимо дали пътувате, намирате се на работа или у дома, съществува зарядно решение за Вашия автомобил. Имате възможност да се подготвите за своите пътувания лесно, както и да заредите автомобила си на обществена зарядна станция.

НОВИ ФУНКЦИИ

За обновено удоволствие

/image/81/0/peugeot-508phev-2019-008-fr-small.625810.jpg

НОВАТА ФУНКЦИЯ BRAKE

Водачът може да избере да активира новата функция Break, която позволява на автомобила да забави своя ход, без шофьорът да натиска спирачния педал. Тази функция служи за зареждане на двигателя, например когато автомобилът се спуска по наклон. Докато сте в режим Drive, е необходимо само да натиснете “Shift and Park by wire” на автоматичната скоростна кутия в посока назад, за да влезе тя в режим Break.

НОВАТА ФУНКЦИЯ e-SAVE

Удоволствието от шофирането в електрически режим по ваш избор е възможно благодарение на функцията e-SAVE. e-SAVE позволява на водачите да запазят целия или част от електрическия заряд, която да употребят на по-късен етап в пътуването. Функцията може да бъде употребена, за да запази резерв от енергия, в очакване на зони с ограничен трафик или задръствания.

Леснодостъпна е от специализираното за целта меню e-SAVE на сензорния екран. При избор на режима Zero Emissions в селектора на режима на шофиране се активира 100% електрическо задвижване по ваше желание.

НОВИ ФУНКЦИИ

За обновено удоволствие

/image/81/0/peugeot-508phev-2019-008-fr-small.625810.jpg

НОВАТА ФУНКЦИЯ BRAKE

Водачът може да избере да активира новата функция Break, която позволява на автомобила да забави своя ход, без шофьорът да натиска спирачния педал. Тази функция служи за зареждане на двигателя, например когато автомобилът се спуска по наклон. Докато сте в режим Drive, е необходимо само да натиснете “Shift and Park by wire” на автоматичната скоростна кутия в посока назад, за да влезе тя в режим Break.

НОВАТА ФУНКЦИЯ e-SAVE

Удоволствието от шофирането в електрически режим по ваш избор е възможно благодарение на функцията e-SAVE. e-SAVE позволява на водачите да запазят целия или част от електрическия заряд, която да употребят на по-късен етап в пътуването. Функцията може да бъде употребена, за да запази резерв от енергия, в очакване на зони с ограничен трафик или задръствания.

Леснодостъпна е от специализираното за целта меню e-SAVE на сензорния екран. При избор на режима Zero Emissions в селектора на режима на шофиране се активира 100% електрическо задвижване по ваше желание.

PEUGEOT i-COCKPIT®

Електрифицирано изживяване

/image/81/2/peugeot-3008phev-hy4-2019-004-fr.546424.63.625812.jpg

PEUGEOT i-COCKPIT®

Хибридният PEUGEOT i-Cockpit® предоставя цялата налична информация за шофиране в зрителното поле на водача (режим на шофиране, електричество, наличен електрически пробег и др.) Той остава напълно адаптивен и удобен за конфигуриране.

“Powermeter ”, намиращ се от дясната страна на дигиталното бордно табло, замества оборотомера. Той предоставя информация в три лесно забележими зони:

  • Зоната ECO съответства на стил на шофиране, който дава приоритет на енергийната ефективност
  • Зоната POWER съответства на по-динамичен стил на шофиране, който предполага динамична експолатация
  • Зоната CHARGE показва на водача фазите на зареждане на батерията, които й позволяват да се зарежда главно по време на спиране

От двете страни на таблото има два измервателни уреда: един за гориво, а другият за захранване. Пробегът в километри също се показва под всеки един от тях.

PEUGEOT i-COCKPIT®

Електрифицирано изживяване

/image/81/2/peugeot-3008phev-hy4-2019-004-fr.546424.63.625812.jpg

PEUGEOT i-COCKPIT®

Хибридният PEUGEOT i-Cockpit® предоставя цялата налична информация за шофиране в зрителното поле на водача (режим на шофиране, електричество, наличен електрически пробег и др.) Той остава напълно адаптивен и удобен за конфигуриране.

“Powermeter ”, намиращ се от дясната страна на дигиталното бордно табло, замества оборотомера. Той предоставя информация в три лесно забележими зони:

  • Зоната ECO съответства на стил на шофиране, който дава приоритет на енергийната ефективност
  • Зоната POWER съответства на по-динамичен стил на шофиране, който предполага динамична експолатация
  • Зоната CHARGE показва на водача фазите на зареждане на батерията, които й позволяват да се зарежда главно по време на спиране

От двете страни на таблото има два измервателни уреда: един за гориво, а другият за захранване. Пробегът в километри също се показва под всеки един от тях.

ОБОГАТЕНО ИЗЖИВЯВАНЕ

Интуитивна ергономичност

 

Когато превозното средство се зарежда, таблото показва наличния възстановен пробег, нивото на батерията, скоростта на зареждане на батерията и оставащото време, докато батерията се зареди напълно.

Сензорният екран включва и специфично хибридно меню, което дава достъп до нова информация:

  • меню за енергийния поток, което илюстрира експлоатационното състояние на хибридната система
  • станции за зареждане, изброени в POI, в допълнение към бензиностанциите
  • обхвата на действие на 100% електрически режим
  • обхвата на действие на електрическия режим + двигателя с вътрешно горене

ОБОГАТЕНО ИЗЖИВЯВАНЕ

Интуитивна ергономичност

 

Когато превозното средство се зарежда, таблото показва наличния възстановен пробег, нивото на батерията, скоростта на зареждане на батерията и оставащото време, докато батерията се зареди напълно.

Сензорният екран включва и специфично хибридно меню, което дава достъп до нова информация:

  • меню за енергийния поток, което илюстрира експлоатационното състояние на хибридната система
  • станции за зареждане, изброени в POI, в допълнение към бензиностанциите
  • обхвата на действие на 100% електрически режим
  • обхвата на действие на електрическия режим + двигателя с вътрешно горене

MYPEUGEOT® CONNECTIVITY

Оставате свързани с вашия автомобил

/image/81/3/508phev.625813.png

За максимална гъвкавост, съдържанието на мобилното приложение MyPeugeot е подобрено. То вече ви позволява да активирате дистанционно зареждането на автомобила, да видите нивото на батерията на автомобила, да виждате данните за консумацията на гориво или електроенергия по всяко време и навсякъде.

ВИЖТЕ ПОВЕЧЕ

MYPEUGEOT® CONNECTIVITY

Оставате свързани с вашия автомобил

/image/81/3/508phev.625813.png

За максимална гъвкавост, съдържанието на мобилното приложение MyPeugeot е подобрено. То вече ви позволява да активирате дистанционно зареждането на автомобила, да видите нивото на батерията на автомобила, да виждате данните за консумацията на гориво или електроенергия по всяко време и навсякъде.

ВИЖТЕ ПОВЕЧЕ

PEUGEOT 3008 HYBRID4 :

  • Данни WLTP (1) : Средна автономност : 59 км* / Смесени емисии CO2 : 29 г/км** / Смесен разход : 1,3 л/100 км***
  • Данни NEDC (2) : Средна автономност : 69 км**** / Смесени емисии CO2 : 34 г/км***** / Смесен разход : 1,5 л/100 км******

* : Автономност в електрически режим между 56 и 59 км според опциите, включени в оборудването на автомобила. Автономността варира според реалните условия на управление (климатични  условия, стил на шофиране,др.).
** :
Стойност между 29 и 32 г/км според опциите, включени в оборудването на автомобила.

*** : Стойност между 1,3 и 1,4 л/100 км според опциите, включени в оборудването на автомобила.
**** : Автономност в електрически режим между 66 и 69 км според опциите, включени в оборудването на автомобила. Автономността варира според реалните условия на управление (климатични  условия, стил на шофиране,др.).
***** : Стойност между 33 и 37 г/км според опциите, включени в оборудването на автомобила.
***** : Стойност между 1,5 и 1,6 л/100км според опциите, включени в оборудването на автомобила.

 PEUGEOT 508 HYBRID :

  • Данни WLTP (1) : Средна автономност : 54 км* / Смесени емисии CO2 : 29 г/км** / Смесен разход : 1,3 л/100 км***
  • Данни NEDC (2) : Средна автономност : 64 км**** / Смесени емисии CO2 : 32 г/км***** / Смесен разход : 1,4 л/100 км******

* : Автономност в електрически режим между 48 и 54 км според опциите, включени в оборудването на автомобила. Автономността варира според реалните условия на управление (климатични  условия, стил на шофиране,др.).
** : Стойност между 29 и 34 г/км според опциите, включени в оборудването на автомобила.

*** :   Стойност между 1,3 и 1,4 л/100 км според опциите, включени в оборудването на автомобила.
**** : Автономност в електрически режим между 60 и 64 км според опциите, включени в оборудването на автомобила. Автономността варира според реалните условия на управление (климатични  условия, стил на шофиране,др.).
***** : Стойност между 32 и 35 г/км според опциите, включени в оборудването на автомобила.
***** : Стойност между 1,4 и 1,5 л/100км според опциите, включени в оборудването на автомобила.

 PEUGEOT 508 SW HYBRID :

  • Данни WLTP (1) : Средна автономност : 52 км* / Смесени емисии CO2  : 30 г/км** / Смесен разход : 1,3 л/100 км***
  • Данни NEDC (2) : Средна автономност : 63 км**** / Смесени емисии CO2  : 33 г/км***** / Смесен разход : 1,4 л/100 км******

* : Автономност в електрически режим между 47 и 52 км според опциите, включени в оборудването на автомобила. Автономността варира според реалните условия на управление (климатични  условия, стил на шофиране,др.).
** : 
Стойност между 30 и 36 г/км според опциите, включени в оборудването на автомобила.

*** : Стойност между 1,3 и 1,4 л/100 км според опциите, включени в оборудването на автомобила.
**** : Автономност в електрически режим между 59 и 63 км според опциите, включени в оборудването на автомобила. Автономността варира според реалните условия на управление (климатични  условия, стил на шофиране,др.).
***** : Стойност между 33 и 36 г/км според опциите, включени в оборудването на автомобила.
***** : Стойност между 1,4 и 1,6 л/100км според опциите, включени в оборудването на автомобила.

 

(1) Посочените CO2 стойности отговарят на регулацията WLTP (наредба на Европейския съюз 2017/948). От 1 септември 2018 г. новите автомобили преминават съгласувана в световен мащаб тестова процедура за леки превозни средства (WLTP), която представлява нов, по-реалистичен метод за измерване разхода на гориво и емисиите CO2. WLTP процедурата напълно замества NEDC (New European driving cycle) – използваната преди това тестова процедура. Тъй като тестовите условия са по-реалистични, измерените според WLTP разход и CO2 емисии в много случаи са по-високи в сравнение с резултатите от NEDC тестовете. Стойностите на разхода на гориво и CO2 емисиите могат да варират според специфичното оборудване, опциите и типа гуми. Свържете се с вашия търговец за повече информация. За допълнителна информация, моля посетете уебсайта на PEUGEOT

(2) Стойностите са дадени в съответствие с процедурата WLTP. От 1 септември 2018 г., новите превозни средства са тествани на базата на Световната хармонизирана процедура за изпитване на леки превозни средства (WLTP), която е по-реалистична процедура за тестване за измерване на разхода на гориво, емисиите на СО2 и диапазона на хибридните plug-in превозни средства. Тази процедура по WLTP е направена с по-реалистични условия на изпитване и напълно заменя  протокола NEDC, използван до 1 септември 2018г. Измереният диапазон за акумулаторните хибридни превозни средства, използвайки процедурата WLTP, в много случаи е по-нисък от този, измерен с помощта на процедурата NEDC. Посочените стойности за диапазона съответстват на средните стойности на превозните средства в диапазона. Всички показани стойности могат да варират в зависимост от конкретното оборудване, опции и видове гуми. За повече информация се свържете с Вашата точка на продажба.

PEUGEOT 3008 HYBRID4 :

  • Данни WLTP (1) : Средна автономност : 59 км* / Смесени емисии CO2 : 29 г/км** / Смесен разход : 1,3 л/100 км***
  • Данни NEDC (2) : Средна автономност : 69 км**** / Смесени емисии CO2 : 34 г/км***** / Смесен разход : 1,5 л/100 км******

* : Автономност в електрически режим между 56 и 59 км според опциите, включени в оборудването на автомобила. Автономността варира според реалните условия на управление (климатични  условия, стил на шофиране,др.).
** :
Стойност между 29 и 32 г/км според опциите, включени в оборудването на автомобила.

*** : Стойност между 1,3 и 1,4 л/100 км според опциите, включени в оборудването на автомобила.
**** : Автономност в електрически режим между 66 и 69 км според опциите, включени в оборудването на автомобила. Автономността варира според реалните условия на управление (климатични  условия, стил на шофиране,др.).
***** : Стойност между 33 и 37 г/км според опциите, включени в оборудването на автомобила.
***** : Стойност между 1,5 и 1,6 л/100км според опциите, включени в оборудването на автомобила.

 PEUGEOT 508 HYBRID :

  • Данни WLTP (1) : Средна автономност : 54 км* / Смесени емисии CO2 : 29 г/км** / Смесен разход : 1,3 л/100 км***
  • Данни NEDC (2) : Средна автономност : 64 км**** / Смесени емисии CO2 : 32 г/км***** / Смесен разход : 1,4 л/100 км******

* : Автономност в електрически режим между 48 и 54 км според опциите, включени в оборудването на автомобила. Автономността варира според реалните условия на управление (климатични  условия, стил на шофиране,др.).
** : Стойност между 29 и 34 г/км според опциите, включени в оборудването на автомобила.

*** :   Стойност между 1,3 и 1,4 л/100 км според опциите, включени в оборудването на автомобила.
**** : Автономност в електрически режим между 60 и 64 км според опциите, включени в оборудването на автомобила. Автономността варира според реалните условия на управление (климатични  условия, стил на шофиране,др.).
***** : Стойност между 32 и 35 г/км според опциите, включени в оборудването на автомобила.
***** : Стойност между 1,4 и 1,5 л/100км според опциите, включени в оборудването на автомобила.

 PEUGEOT 508 SW HYBRID :

  • Данни WLTP (1) : Средна автономност : 52 км* / Смесени емисии CO2  : 30 г/км** / Смесен разход : 1,3 л/100 км***
  • Данни NEDC (2) : Средна автономност : 63 км**** / Смесени емисии CO2  : 33 г/км***** / Смесен разход : 1,4 л/100 км******

* : Автономност в електрически режим между 47 и 52 км според опциите, включени в оборудването на автомобила. Автономността варира според реалните условия на управление (климатични  условия, стил на шофиране,др.).
** : 
Стойност между 30 и 36 г/км според опциите, включени в оборудването на автомобила.

*** : Стойност между 1,3 и 1,4 л/100 км според опциите, включени в оборудването на автомобила.
**** : Автономност в електрически режим между 59 и 63 км според опциите, включени в оборудването на автомобила. Автономността варира според реалните условия на управление (климатични  условия, стил на шофиране,др.).
***** : Стойност между 33 и 36 г/км според опциите, включени в оборудването на автомобила.
***** : Стойност между 1,4 и 1,6 л/100км според опциите, включени в оборудването на автомобила.

 

(1) Посочените CO2 стойности отговарят на регулацията WLTP (наредба на Европейския съюз 2017/948). От 1 септември 2018 г. новите автомобили преминават съгласувана в световен мащаб тестова процедура за леки превозни средства (WLTP), която представлява нов, по-реалистичен метод за измерване разхода на гориво и емисиите CO2. WLTP процедурата напълно замества NEDC (New European driving cycle) – използваната преди това тестова процедура. Тъй като тестовите условия са по-реалистични, измерените според WLTP разход и CO2 емисии в много случаи са по-високи в сравнение с резултатите от NEDC тестовете. Стойностите на разхода на гориво и CO2 емисиите могат да варират според специфичното оборудване, опциите и типа гуми. Свържете се с вашия търговец за повече информация. За допълнителна информация, моля посетете уебсайта на PEUGEOT

(2) Стойностите са дадени в съответствие с процедурата WLTP. От 1 септември 2018 г., новите превозни средства са тествани на базата на Световната хармонизирана процедура за изпитване на леки превозни средства (WLTP), която е по-реалистична процедура за тестване за измерване на разхода на гориво, емисиите на СО2 и диапазона на хибридните plug-in превозни средства. Тази процедура по WLTP е направена с по-реалистични условия на изпитване и напълно заменя  протокола NEDC, използван до 1 септември 2018г. Измереният диапазон за акумулаторните хибридни превозни средства, използвайки процедурата WLTP, в много случаи е по-нисък от този, измерен с помощта на процедурата NEDC. Посочените стойности за диапазона съответстват на средните стойности на превозните средства в диапазона. Всички показани стойности могат да варират в зависимост от конкретното оборудване, опции и видове гуми. За повече информация се свържете с Вашата точка на продажба.