АКТУАЛНА ИНФОРМАЦИЯ (COVID-19) - ВИЖТЕ ПОВЕЧЕ

Сервизно обслужване в условията на COVID-19

Процедура за извършване на сервизни интервенци

Peugeot Service

Наш основен приоритет е предпазването на нашите клиенти и служители с прилагането на извънредни мерки в оторизираните сервизи на PEUGEOT:

  • засилена дезинфекция и третиране на помещения и повърхности
  • спазване на максимална физическа дистанция между служители и клиенти
  • ангажимент за прием само по един клиент
  • отделяне на допълнителен ресурс за онлайн обслужване

За осигуряването на безопасността на нашите клиенти е въведена следната процедура за извършване на сервизни интервенции, в условията на извънредна епидемична обстановка:

1. Записвате час за сервиз в електронната форма на нашия сайт. Можете да изберете предпочитан сервиз сред всички 20 оторизирани сервиза на Peugeot в страната. На Ваше разположение е онлайн чат с наш сервизен консултант, както и сервизен калкулатор, който предварително да Ви ориентира за стойността на ремонта.

2. В записания час посещавате сервиза, който се поддържа съгласно разпоредбите на Министерството на здравеопазването.  Ако не се чувствате добре или имате температура, Ви съветваме да отложите посещението си в сервиза. Помещенията се проветряват и дезинфекцират, спазвайки високи хигиенни изисквания. В приемната се допуска само по един клиент.

3. Сервизен консултант приема автомобила, спазвайки препоръчителната дистанция от 1.5 м и носейки защитна маска и ръкавици. Процесът на прием на автомобила е оптимизиран, за да се съкрати времето, което ще прекарате в сервиза. Принтира се и се подписва поръчка за сервизния ремонт. Съветваме Ви да ползвате свой собствен химикал. На Ваше разположение е дезинфектант за ръце, разположен на достъпни места. Оставяте ключовете и документите на автомобила в специално обозначена кутия, за да се избегне контакт.

4. Поставя се защитно фолио на волана, скоростния лост, седалката и всички контактни повърхности в автомобила. Сервизните сециалисти и манипулират със защитни облекла.

5. Услугата Video Check позволява чрез видео да проследите диагностиката на автомобила и да обсъдите препоръчания от сервизния специалист ремонт.

Извършва се видеозаснемане на автомобила от всички страни: при приемане на автомобила (и/или след преглед в сервиза), вашият Сервизен консултант осъществява видео, в което показва и обяснява кои ремонти и интервенции по поддръжката на автомобила са препоръчителни или задължителни  /ако има такива/.

След като е направено видеото, препоръчани са съответните ремонти и интервенции, се изпраща линк на телефон или мейл, от където може да се разгледа видеото и направените препоръки и калкулации за стойността на ремонта. Чрез него може да потвърдите съответния ремонт.

6. Ако сервизната интервенция изисква повече време, можете да ползвате предоставен заместващ автомобил при преференциални условия. Ако интервенцията е в бърз сервиз, можете да изчакате в обособена зона за клиенти, подлежаща на дезинфекция. Наши служители съблюдават за спазването на препоръчителна дистанция и допускането само на един клиент в съответното помещение.

7. Извършва се пълна дезинфекция на автомобила след сервизиране – премахва се защитното фолио и автомобила се обработва с висококачествен дезинфектант за автомобилни повърхности.

i

8. Възможност за безконтактно заплащане на сервизната интервенция - с карта или по банков път. Сервизният консултант изпраща фактура по електронен път за заплащане на сервизната интервенция.

9. Сервизен консултант Ви се обажда да провери дали сте останали доволен от извършения ремонт.