308 SW ТЕХНОЛОГИЯ

308sw

PEUGEOT 308 SW

от 33 417 лв.

Новият Peugeot 308 SW предлага множество технологични нововъведения. Създадени за удобство и помощ за водача, тези нововъведения подобряват всеки момент, прекаран на борда.

PureTech

/image/25/9/pure-tech-gallerie-1920x1080.124259.jpg

PureTech
Новият двигател 1,2 e-THP 130 к.с. на Peugeot 308 SW е начело на гамата от нови трицилиндрови бензинови двигатели PureTech. Той се предлага с турбо версия и 6-степенна механична трансмисия или 6-степенна автоматична трансмисия EAT6i.

Компактни размери, намалена маса и иновативни материали с намалено триене са основни фактори в преследването на постижения, икономия, безкомпромисна надеждност и здравина. Съчетаваща сила и умения, тази технологична иновация намалява разхода на гориво и емисиите CO2 с 21%. С този новопристигнал член в семейството на трицилиндровите PureTech бензинови двигатели новият Peugeot 308 SW съчетава постижения и удоволствие от управлението.

BlueHDi

/image/26/0/blue-hdi-gallerie-1920x1080.124260.jpg

Новият Peugeot 308 SW прелага вълнуваща нова технология, включително BlueHDi - името, дадено на дизеловите двигатели Euro 6.
Благодарение на изключителната комбинация от системата SCRiи FAP BlueHDi технологията драстично намалява (с повече от 90%) емисиите на NOx , ограничава емисиите на CO2 и почти елиминира частиците (99.9 %).

АВТОМАТИЧНА СКОРОСТНА КУТИЯ EAT6

/image/25/8/peugeot_308_berline_eat6_633x400.124258.jpg

Новата 6-степенна Ефективна автоматична трансмисия EAT6 с Quickshift технология сменя предавките по-бързо и по-плавно за по-добра управляемост.

Създадена за драстично намаляване на CO2 емисиите, тази версия е идеално позиционирана по отношение на разхода и удоволствието от шофиране с разлика в нивото на емисиите между механичната скоростна кутия и автоматичната скоростна кутия сега намалена до 5 г/км.

Предлагана с 2,0-литровия BlueHDi 150 двигател, тази трансмисия се предлага и с 1,2 литровия e-THP 130 двигател.

 

ПАКЕТ DRIVER SPORT

Опционалният пакет Driver Sport ще спечели сърцата и на най-взискателните водачи, търсещи динамика и контрол. Лесно стартирана с натискане на бутон Sport, намиращ се на централната конзола, тази система регулира някои параметри, за да усили усещането на пътя. Сервоусилването става по-чувствително, педалът на газта става по-директен, звукът от двигателя е усилен и по-спортен, светлината на таблото се променя от бяла на червена, показва се информация за динамичното управление като мощност, налягане на турбокомпресора, надлъжно и напречно ускорение.

/image/26/1/direction_assiste_lectrique1.124261.jpg

ЕЛЕКТРИЧЕСКО УСЛИЛВАНЕ НА ВОЛАНА

Новото електрическо усилване на волана замества използваното преди електро-хидравлично променливо усилване, като така допълнително намалява емисиите СО2 на новия Peugeot 308 SW. Освен това, в съчетание с малкия радиус на завой подобрява поведението и улеснява градските маневри.

/image/26/2/adml1.124262.jpg

БЕЗКОНТАКТНО ОТКЛЮЧВАНЕ И ЗАПАЛВАНЕ

Като заместител на традиционния ключ, електронното разпознаване позволява да се отключат вратите, да се стартира и спира двигателя само с натискане на Start/Stop бутона. Леко докосване на дръжките на предните врати заключва вратите.

/image/26/3/frein_de_stationnement_electrique1.124263.jpg

ЕЛЕКТРИЧЕСКА РЪЧНА СПИРАЧКА

Стандартното оборудване на новия Peugeot 308 SW включва електрическа ръчна спирачка за версиите Allure. Тя автоматично се задейства, когато двигателят спре, и се освобождава, когато двигателят стартира. 

PARK ASSIST

Технологията Park Assist използва сензори, за да определи размера на мястото за паркиране, за да направи всяко паркиране лесно и сигурно, дори успоредно паркиране в тесни пространства. Park Assist оборудването управлява волана и предлага визуални и звукови предупреждения при ускоряване, спиране, смяна на предавките и задействане на съединителя (за механични скоростни кутии). По всяко време, водачът може да поеме контрола на волана.

HILL ASSIST

Функцията асистент за потегляне по наклон, която улеснява повторното запалване и маневри по наклон, е стандартно оборудване за версията Active на новия Peugeot 308 SW. Тази уникална технология задържа автомобила за къс период (около 2 секунди), позволявайки на водача да премести крака от спирачката към газта.

ЕФИКАСНОСТ

Както при 308 хечбек, новият Peugeot 308 SW е значително по-лек (със 140 кг.) от своя предшественик. Всъщност, сравнен с подобни автомобили от своя клас, той е най-лекото предложение на пазара. Желанието да се намалят излишните килограми е приложено във всички аспекти на революционния му дизайн - от иновативната употреба на алуминий и композитни материали до лазерно запояване.
Дори спирачната система е коригирана с по-лекия дизайн, като така се подобрява още повече разхода на гориво и се намаляват СО2 емисиите, като същевременно се осигуряват оптимално поведение и безопасност по всяко време.