/image/05/3/peugeot_308gti_1506js032-1920x1080.138053.jpg

308 GTi by PEUGEOT Sport

Шаси и двигател, управлявани от водача, звук на ауспусите, окачване, спирачна система… събрани са всички технологични елементи, за да въплътят квинтесенцията на спортния дух на PEUGEOT SPORT.

ПОДГОТВЕН ОТ PEUGEOT SPORT

/image/09/0/peugeot_308gti_2015_077_fr-960x460.138090.jpg

Цялата система на вертикалното окачване отпред е специфична. Тя включва:

     •   Здравина на пружините;
     •   Настройка на амортисьорите, което включва хидравличен стоп при обратния (след поемане на неравността) ход на амортисьора, за да се намали шума;
     •   Прогресивен ограничител на хода на амортисьора с удължен размер и повишена твърдост, за да се задейства по-рано, дори когато водачът е единственият пътник в автомобила.

Характеристиката на анти-рол бара е такава, че да осигури по-добро напасване със задната ос. Здравината на задната греда и заглушителите бе увеличена от 30 до 500 daN/mm надлъжно и 170 на 490 daN/mm вертикално.

ВРЪЗКА С НАСТИЛКАТА

/image/09/1/peugeot_308gti_2015_118_fr-1920x1080.138091.jpg

Фино настроената ходова част гарантира динамично шофиране, което вдъхва увереност. Псевдо-McPherson отпред работи с прецизност, задното окачване със своята деформируема греда гарантира безупречно поведение. Tези компоненти помагат също за намаляване на теглото на автомобила, както и чрез полукухия анти-рол бар отпред и алуминиевите предни носачи.

Вниманието към детайла е видно и от по-твърдите втулки. Ползите са очевидни. Когато завива, автомобилът го прави като едно цяло, с нулево увличане и нежелано движение.

ПАКЕТ DRIVER SPORT

/image/09/2/peugeot_308gti_2015_147_fr-1920x1080.138092.jpg

Пакет Driver Sport подсилва спортните усещания на борда. Натискането на бутона SPORT върху централната конзола променя цвета на дисплея от бял на червен, извежда допълнителна информация на централния екран (мощност, въртящ момент, надлъжно и напречно ускорение), усилва звука от двигателя и прави по-чувствителен педала на газта.

ДИФЕРЕНЦИАЛ С ОГРАНИЧЕНО ПРИПЛЪЗВАНЕ TORSEN®

Ексклузивно на версията GTi 270, диференциалът с ограничено приплъзване Torsen® е интегриран в скоростната кутия в полза на динамиката на автомобила при завиване. Чрез насочването на въртящия момент към колелото с най-високо сцепление, се позволява по-бързо ускорение при излизане от завой.

Колелото предоставя точна информация и автомобилът следва достоверно действията на водача.

ВИСОКОПРЕЦИЗНА МЕХАНИКА

/image/09/3/peugeot-308gti-2015-067-fr.img.138093.jpg

Бордовата електроника съответства на атлетичния темперамент на автомобила. Сервоуправлението на волана е специално конструирано да работи съвместно с технологията Torsen®.

/image/09/4/peugeot-308gti-2015-070-fr.img.138094.jpg

Диференциалът Torsen® с ограничено приплъзване работи съвместно с новия Traction Control (Контрол на сцеплението), за да гарантира оптимално сцепление. Eлектронната стабилизираща програма ESP, позволява по-голяма свобода, с повече дрифт в завои. Благодарение на триенето на планетните предавки, които прехвърлят въртящ момент, двете предни колела остават на скорост, близка до завиването, което позволява на автомобила да следва желаната траектория.