/image/77/0/peugeot-308-2015-02.121770.jpg

PEUGEOT 308

от 31 693 лв.

PEUGEOT 308 ТЕХНОЛОГИЯ

Новият Peugeot 308 предлага технологични иновации в помощ на водача, които са насочени към комфорта и подобряват всеки момент на борда на автомобила.

ЕФИКАСНОСТ НА ДВИГАТЕЛИТЕ

/image/79/7/640x480.121797.png
/image/79/1/blue-hdi-gallerie-1920x1080.121791.jpg

PureTech

Новият Peugeot 308 1.2 e-THP 130 к.с.iе оборудван с новия PureTech трицилиндров бензинов турбо двигател със 6 степенна механична скоростна кутия или 6 степенна автоматична EAT6i(Ефективна Автоматична Трансмисия 6).

Компактни размери, ниска маса и иновативни материали с ниско триене са основните фактори в търсене на постижения, икономичност, безкомпромисна надеждност и здравина. Съчетаваща сила и умения, тази технологична иновация намалява разхода на гориво CO2 емисиите с 21%.iС този новопристигнал в семейството на три цилиндровите PureTech бензинови двигатели новият Peugeot 308 съчетава постижения и удоволствие от управлението.

BlueHDi двигатели

Новият Peugeot 308 предлага вълнуваща нова технология BlueHDi - името давано на дизеловите двигатели Euro 6. Благодарение на изключителната комбинация от системата SCR и FAP, BlueHDi технологията драстично намалява (с повече от 90%) емисиите на NОx, ограничава CO2 емисиите и почти елиминира частиците (99.9 %)i.

EAT6 ТРАНСМИСИЯ

/image/79/2/boite-de-vitesse-eat6.121792.jpg

Новата автоматична 6 степенна трансмисия EAT6 (Ефективна Автоматична Трансмисия 6) с Quickshift технология сменя предавките по-бързо и плавно за по-добра управляемост.

Създадена за драстично намаляване на CO2 емисиите, тази версия е идеално позиционирана по отношение на разхода и удоволствието от шофиране. Разликата в нивото на емисиите между механичната и автоматичната скоростна кутия сега намалена до 5 г/км.

Тази трансмисия се предлага с три двигателя:

  • 2,0 литровия BlueHDi 150 к.с.;
  • 1,6 литровия BlueHDi 120 к.с.;
  • 1,2 литровия e-THP 130 к.с.

РЕКОРДНО НИСЪК РАЗХОД НА ГОРИВО

Новият Peugeot 308, избран за Европейски автомобил на годината за 2014 г., допълва гамата си двигатели с новия бензинов турбо двигател PureTech 130 к.с., с който серийният хечбек постави рекорд за разход на гориво: 2,85 литра /100 км и 1810 километра пробег с един резервоар!

Това невероятно постижение бе постигнато на пистата Алмерия в Испания под строгия контрол на френските власти (UTAC, Велосипеден, мотоциклетен и автомобилен технически съюз). Една напълно стандартна версия на новия хечбек Peugeot 308, оборудван с новия PureTech трицилиндров бензинов турбо двигател и 6 степенна механична скоростна кутия, бе в движение повече от 32 часа и изхарчи само 51,4 литра гориво, като така постави нов рекорд за икономичност и пробег само с един единствен резервоар.

ПАКЕТ DRIVER SPORT

/image/79/6/combine-gallery-full1.121796.jpg
/image/79/3/bouton-sport-pack-450x310.121793.jpg

Като спортен хечбек новият Peugeot 308 веднага отговаря на всяко желание на водача. За радост на почитателите на динамичното управление, пакет Driver Sport сега се предлага като опция. С едно натискане на бутона Sport на централната конзола водачът може да активира системата, която променя някои параметри, за да усили усещането на пътя. Сервоусилването става по-чувствително, педалът на газта става по-директен, звукът от двигателя е усилен и по-спортен, светлината на таблото се променя от бяла на червена, показва се информация за динамичното управление като мощност, налягане на турбокомпресора, надлъжно и напречно ускорение.

/image/79/4/08.121794.jpg

ЕЛЕКТРИЧЕСКО УСИЛВАНЕ НА ВОЛАНА

Като се замества електро-хидравличното променливо усилване с електрическо усилване, новият Peugeot 308 допълнително намалява CO2 емисиите. Друго предимство е това, че електрическото усилване позволява отлично поведение за градски маневри.

/image/79/5/41.121795.jpg

БЕЗКОНТАКТНО ЗАПАЛВАНЕ

Като заместител на традиционния ключ, електронното разпознаване позволява да се отключат вратите, да се стартира и спира двигателя само с натискане на Start/Stop бутона. Леко докосване на дръжките на предните врати заключва вратите (като първо сте проверили, че няма никой в автомобила).

HILL ASSIST & ЕЛЕКТРИЧЕСКА РЪЧНА СПИРАЧКА

Функцията асистент за потегляне по наклон, която улеснява повторното запалване и маневри по наклон, е стандартно оборудване за версията Active на новия Peugeot 308. Тази уникална технология задържа автомобила за къс период (около 2 секунди), позволявайки на водача да премести крака от спирачката към газта.

Електрическата ръчна спирачка се активира автоматично, когато двигателят спре и се деактивира когато двигателят стартиро отново, и е стандартно оборудване за версиите с ниво на оборудване Allure.

ЕФЕКТИВНА АРХИТЕКТУРА

Благодарение на компактността си новият Peugeot 308 е по-лек. С по-малки размери: 47 мм височина, 23 мм дължина и 10 мм ширина, той е по-лек от предшественика си. Лазерното заваряване също намалява теглото. Накрая, 70 кг. са намалени благодарение на използването на новата платформа EMP2.

ЕФЕКТИВНО ОБОРУДВАНЕ

Оборудването е създадено да намали общата маса на автомобила. Новото окачване е по-леко благодарение на използването на олекотени торсиони и алуминиеви компоненти. Дори спирачната система е коригирана с по-лекия дизайн и намалява масата на автомобила.

ЕФЕКТИВНОСТ

Дизайн с напредничаво мислене води постиженията напред

От чертожната маса новият Peugeot 308 бе предназначен да съчетае екологични постижения и висококачествено преживяване при шофиране. Масата на новия Peugeot 308 бе значително намалена, за да се постигне по-нисък разход на гориво и CO2 емисии, като се осигури превъзходно управление. Желанието да се намалят излишните килограми (в сравнение с предходната версия) е приложено във всички аспекти на революционния му дизайн. Автомобилът е по-компактен, аеродинамичен, а материалите и оборудването са олекотени.

Аеродинамичен силует, употреба на леки материали и електрическо управление на волана се комбинират, за да намалят CO2 емисиите до 82 г/км CO2.