/image/13/5/peugeot-308gti-2017-201-fr.381135.jpg

НОВИЯТ PEUGEOT 308 GTi by PEUGEOT SPORT

Бутони за регулиране на шасито и двигателя, звук от ауспуха, окачване, спирачки и др. Всички технологични характеристики са събрани на едно място, за да въплътят същността на спортния дух според визията на PEUGEOT SPORT.

УСЪВЪРШЕНСТВАНА ДИНАМИКА

/image/16/8/peugeot-308gti-2017-423-fr.381168.jpg

СЪРЦЕТО НА ЕФЕКТИВНОСТТА И ДИНАМИКАТА

За да използва пълния потенциал на шасито си, PEUGEOT 308 GTi by PEUGEOT SPORT приютява под предния си капак бензиновия двигател THP 270 S&S (Stop and Start)* със свръхмодерни подвижни части: бутала от кован алуминий, усилени сегменти и мотовилки, лагери за мотовилки с полимерна защита, усилени болтове за мотовилки. Възползвайки се от целия експертен опит на нашите инженери, неговата мощност от 200 kW и въртящ момент от 330 Нм са перфектно разпределени, дори при максималните режими, благодарение на специфичния дизайн на байпасния клапан /wastegate/.

/image/16/9/peugeot-308gti-2015-082-fr.381169.jpg

СЪЗДАДЕН ЗА ИЗДРЪЖЛИВОСТ

За да се справи с високите нива на въртящ момент, които достигат 330 Нм, 6-степенната механична скоростна кутия е усилена. Двата ѝ вала са обработени чрез дробеструене, а буталата са с втвърдена повърхност чрез карбонитриране. Този термохимичен процес подсилва частта от гледна точка на устойчивост на износване и умора чрез увеличаване на съдържанието на въглерод и азот. И накрая, валът, който излиза от кутията, е скъсен, за да се намали инерционния момент.

ПОДГОТВЕН ОТ PEUGEOT SPORT

/image/17/0/peugeot-308gti-2017-011-fr.381170.jpg

СПОРТНО ПОВЕДЕНИЕ

Новият PEUGEOT 308 GTi предлага забележителни възможности. Спирачната система се състои от 4-бутални спирачни апарати с диаметър 38 и 41 мм, 380-милиметрови предни вентилирани спирачни дискове, монтирани на алуминиев корпус/главина/. Задните спирачни дискове с диаметър 268 мм са прецизни и ефективни.

/image/17/1/peugeot-308gti-2015-077-fr.381171.jpg

ПОКОРЯВАНЕ НА ВСЯКАКЪВ ТЕРЕН

Предното окачване има специфични характеристики: твърдост на пружините, калибрирани амортисьори с хидравлично ограничение на демпферирането за намаляване на шума, прогресивен ограничител на хода на амортисьора, втвърден и удължен, за да започва да работи още в началото на компресиране, дори когато водачът е сам в автомобила. За по-добро съчетание със задната ос, предния анти-рол бар е омекотен. При задната ос твърдостта на напречната греда и тампоните е подсилена, увеличавайки се от 30 на 500 daN/mm по страничната ос и от 170 на 490 daN/mm по вертикалната.

ПРЕЦИЗЕН МЕХАНИЗЪМ

/image/17/3/peugeot-308gti-2015-070-fr.381173.jpg
/image/17/2/peugeot-308gti-2015-067-fr.381172.jpg

ДИФЕРЕНЦИАЛ С ОГРАНИЧЕНО ПРИПЛЪЗВАНЕ TORSEN®

Вграден в скоростната кутия и електроуправляем, диференциалът с ограничено приплъзване Torsen® гарантира оптимално прехвърляне на въртящ момент за перфектно сцепление при завиване.

Софтуерът за електронно управление е точно това, което бихте очаквали от автомобил с такъв спортен характер. Правилата за електронно подпомагане на водача са специално създадени да се съчетават с диференциала с ограничено приплъзване Torsen®. Софтуерът се възползва и от нови правила за контрол на сцеплението за оптимално активиране. По-спортният стил на ESP (Електронна програма за стабилност) създава повече широчина, а в частност и по-добър дрифт по пътища с много завои. В допълнение, ESP предлага режим на работа с включване и изключване.

ПРЕСЪЗДАВАНЕ НА НАЙ-ДОБРИТЕ МАРШРУТИ

/image/17/4/peugeot-308gti-2017-422-fr.381174.jpg

Новият 308 GTi by PEUGEOT SPORT предлага максимално сцепление с широките си следи (1570 мм отпред и 1554 мм отзад), снабден с гуми Michelin Pilot Super Sport 235/35 R19, които осигуряват оптимална издръжливост, благодарение на усилията да се намали предната ос псевдо-McPherson.

Задната ос с деформируема торсионна греда допълва създаването на идеален баланс, съчетан с изключителна лекота.